Jaajo Linnonmaa ja Superstar yhteistyöhön
Julkaistu 15.02.2023
Sanat ovat tärkeitä ja ihmeellisiä. Niissä on voimaa, tietoa ja syvyyttä. Karismaattinen, aito ja energinen puhuja pystyy tekemään mistä tahansa yritystapahtumasta onnistuneemman. Siksi Superstar laajentaa tarjoamaansa entisestään myös maailmanluokan puhujiin. Ensimmäinen heistä on viihdemaailman ja yritystoiminnan moniosaaja Jaajo Linnonmaa.
Joskus tuntuu, että henkilöllä nimeltään Jaajo Linnonmaa on vähintään kolme erillistä elämää ja lukemattomia toisiaan tukevia rooleja. Monen muun asian lisäksi Jaajo on esimerkiksi yrittäjä, mediapersoona, tv-kasvo, näyttelijä, ravintoloitsija, somevaikuttaja, neljän lapsen isä ja aviomies Espoosta, jonka Superstarille räätälöidyissä Supernote-puheenvuoroissa on kolme päätavoitetta: Inspiroida muita, tuottaa ihmisille iloa ja rohkaista kaikkia uusien asioiden tekemiseen ja kokeilemiseen. Moni suomalainen saattaa tuntea Jaajon ensisijaisesti radiosta tai televisiosta, mutta julkisen työnsä lisäksi hän on jo pitkään ollut mukana myös useissa yrityksissä, joko niiden operatiivisessa toiminnassa tai osakkaana.
Jaajo rakastaa ihmisiä ja luennoi mielellään sekä suurille että pienille yleisöille. Monipuolisen taustansa ansiosta hän pystyy muokkaamaan esityksensä aina kunkin tilaisuuden teemojen ja luonteen mukaisesti. Aivan erityisesti Jaajo uskoo rohkeuteen ja unelmiin. Niitä kohden hän menee elämässään edelleen joka ikinen päivä niin kuin huomista ei koskaan tulisi.
Jaajon Supernote-puheenvuorot:
- Rohkea myyminen ja yrittäminen: Miten erottautua muista?
- Unelmien tavoittelu: Jaajon henkilökohtainen menestystarina eli kertomus siitä, kuinka hän eteni tuntemattomasta pakettiautonkuljettajasta Suomen kuunnelluimman aamuradion juontajaksi ja koko kansan suosikkikasvoksi
- Henkilöbrändin rakentaminen: Joskus se syntyy itsestään, joskus se luodaan
- Sarjayrittäminen: Miten ja miksi perustan yrityksen?
- Epämukavuusalueelle meneminen: Uusien asioiden kokeilemisesta seuraa aina jotakin hyvää
- Myynti ja markkinointi: Miten kiinnostus herätetään?